Regulamin

  1. Wprowadzenie

Niniejsze Warunki korzystania mają zastosowanie do usług, do których masz dostęp („ Usługi ”) za pośrednictwem naszej aplikacji mobilnej („ Aplikacja Happyme ”) oraz naszej witryny internetowej www.happyme.com.pl („ Witryna ”). 

Za każdym razem, gdy uzyskujesz dostęp do Aplikacji Happyme i Witryny internetowej, zgadzasz się, że akceptujesz i będziesz związany niniejszymi warunkami, a także wszystkimi innymi obowiązującymi przepisami i regulacjami dotyczącymi Usług. Przeczytaj dokładnie niniejsze warunki przed uzyskaniem dostępu i korzystaniem z jakichkolwiek Usług. Stanowią one umowę prawną między Tobą, a MOOD AND READ LTD, 590 Kingston Road, London, United Kingdom, SW20 8DN, Company number 12611234 ( zwany dalej „ my ”, „ nasz ”, „ nas ” ,”Happyme”).

Nasza Polityka Prywatności zawiera również istotne informacje, o których musisz wiedzieć. Polityka opisuje, w jaki sposób będziemy zbierać, przetwarzać i wykorzystywać Twoje informacje, które mogą obejmować Twoje dane osobowe, zgodnie z definicją tego terminu w Ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych.

Możesz dalej korzystać z naszych Usług tylko wtedy, gdy w pełni akceptujesz te Warunki i Zasady oraz potwierdzasz, że rozumiesz, w jaki sposób będziemy wykorzystywać informacje, które nam udostępniasz. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych warunków w dowolnym momencie, a Ty zostaniesz poinformowany o nowej wersji regulaminu. Od czasu do czasu mogą pojawiać się aktualizacje aplikacji Happyme dostępne w sklepie z aplikacjami. W zależności od charakteru aktualizacji, korzystanie z aplikacji Happyme może być niemożliwe, dopóki nie pobierzesz najnowszej wersji i nie zaakceptujesz nowych warunków.

DEFINICJE:

Witryna Internetowa – witryna internetowy dostępna w domenie www.happyme.com.pl , którego właścicielem i administratorem jest Usługodawca, w ramach którego Użytkownicy mogą przeglądać treści dotyczące Usług świadczonych przez Usługodawcę oraz dokonywać Zamówienia na Usługi. 

Aplikacja Happyme – aplikacja mobilna i webowa, której właścicielem i administratorem jest Usługodawca, w ramach której Użytkownicy którzy zakupili nasze usługi i dokonali rejestracji Konta na naszej witrynie – mają tworzone automatycznie Konto. Za pośrednictwem Aplikacji Happyme Użytkownicy mogą korzystać z funkcjonalności związanymi z programem Happyme. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Regulaminie Aplikacji Happyme.

Usługodawca – MOOD AND READ LTD, 590 Kingston Road, London, United Kingdom, SW20 8DN, Company number 12611234 (zwany dalej „ my ”, „ nasz ”, „ nas ” ,”Happyme”).

Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która może korzystać z Usług dostępnych w witrynie; ( zwany dalej „Ty” ;”Twoje”) 

Konto – przydzielona danemu Użytkownikowi część witryny, za pomocą której może dokonywać określonych działań w ramach witryny oraz w ramach aplikacji Happyme.

Program Happyme – odpłatne treści cyfrowe i usługi cyfrowe, w ramach których użytkownik otrzymuje dostęp do: naszej aplikacji Happyme oraz dostęp do wszystkich materiałów poniżej wymienionych, które są dostępne w ramach Aplikacji Happyme:

-dostęp materiałów edukacyjnych i szkoleniowych,

-dostęp do treści wideo, treści audio, treści w formie PDF, 

-dostęp do ebooków,

-dostęp do planów dietetycznych i treningowych,

-dostęp do chata, z  którym użytkownicy mogą korespondować,

-dostęp do swojego konta na aplikacji, 

-dostęp do monitorowania swojego postępu

Dodatkowe materiały – materiały, które znajdują się na naszej Aplikacji Happyme, lecz są niedostępne po wykupieniu naszego programu Happyme. Użytkownicy będą mogli dokupywać je dodatkowo  i otrzymać do nich dostęp poprzez Aplikację Happyme.

Dostęp – Użytkownicy otrzymują dostęp do programu Happyme na stałe, z gwarantowaną minimalną dostępnością przez okres jednego roku. Po upływie tego okresu dostęp może być utrzymany na dłużej, zgodnie z możliwościami technicznymi i decyzjami Usługodawcy. 

Umowa o świadczenie usługumowa o świadczenie Usługi płatnej, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem;

Usługa płatna – program Happyme.;

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 17:00, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy;

Eksperci – nasz zespół specjalistów w zakresie: psychologii, psychoterapii, dietetyki, fizjoterapii, treningów personalnych, coachingu i sfer duchowych. Naszych ekspertów można znaleźć w zakładce  „O nas”;

Strony trzecie – to osoby lub podmioty, które nie są bezpośrednio związane z umową, transakcją lub relacją prawną pomiędzy dwiema innymi stronami (np. klientem i usługodawcą), ale mogą być w pewnym stopniu zaangażowane lub mieć wpływ na te relacje, np. dostawcy zewnętrznych usług, partnerzy biznesowi lub pośrednicy.

Czas realizacji zamówienia – oczekiwany czas, w którym użytkownicy kupujący nasze płatne usługi otrzymają do nich dostęp. 

 

  1. Dostęp do naszych usług

Potwierdzasz, że masz ukończone 18 lat i jesteś prawnie zdolny do zawarcia z nami wiążącej umowy. Jeśli masz mniej niż 18 lat, nie korzystaj z naszych Usług ani nie uzyskuj do nich dostępu.

Gwarantujesz, że jesteś właścicielem urządzenia, na którym zainstalowałeś naszą Aplikację i z którego korzystasz, lub że uzyskałeś zgodę od właściciela urządzenia na instalację i korzystanie z Aplikacji oraz Usług. Przyjmujesz pełną odpowiedzialność za korzystanie z Aplikacji na jakimkolwiek urządzeniu, niezależnie od tego, czy należy ono do Ciebie. Zgadzasz się również, że nie ponosimy odpowiedzialności za dostęp do Twoich danych z naszej Aplikacji, jeśli Twoje urządzenie zostanie udostępnione innym osobom lub jeśli sam je udostępnisz.

Oświadczasz, że spełniasz minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z naszej aplikacji Happyme i witryny internetowej tzn:

– urządzenie z dostępem do Internetu,

– dostęp do poczty elektronicznej,

najnowsza wersja przeglądarki internetowej z włączoną obsługą plików Cookies i Java Script,

– program do odczytu i zapisywania plików formatu PDF.

  1. Bezpłatne i płatne usługi 

Za pośrednictwem naszej witryny internetowej, użytkownicy mają dostęp do bezpłatnych usług, takich jak:

–  przeglądanie treści o charakterze ogólnodostępnym, 

– korzystanie z formularza kontaktowego oraz formularza współpracy, 

Nasze płatne Usługi obejmują dostęp do programu HappyMe, a w tym:

-dostęp do naszej aplikacji mobilnej i webowej Happyme oraz dostęp do wszystkich materiałów poniżej wymienionych, które są dostępne w ramach Aplikacji Happyme:

-dostęp materiałów edukacyjnych i szkoleniowych,

-dostęp do treści wideo, treści audio, treści w formie PDF, 

-dostęp do ebooków,

-dostęp do planów dietetycznych i treningowych,

-dostęp do chata, z  którym użytkownicy mogą korespondować,

-dostęp do swojego konta na aplikacji, 

-dostęp do monitorowania swojego postępu 

Z miejsca Aplikacji Happyme, użytkownicy będą mogli dokupywać także dodatkowe materiały, które będą dodatkowo płatne i nie są one wliczane w cenę zakupu programu Happyme. 

Według naszego uznania możemy zmienić cenę i charakter płatnej Usługi, ale jeśli już płacisz za tę Usługę, zawsze powiadomimy Cię o zmianie ceny.

W przypadku wprowadzenia subskrypcji, będzie ona odnawiana automatycznie pod koniec każdego okresu subskrypcyjnego, chyba że zostanie anulowana. Wszelkie opłaty będą jasno przedstawione przed rejestracją do płatnej Usługi.

Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za straty, które możesz ponieść, nie zmieniając lub anulując subskrypcję po tym, jak poinformowaliśmy Cię o wszelkich zmianach cen Usług.

Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania, poprawiania lub usuwania treści oferowanych w ramach Usług w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia. Nie gwarantujemy utrzymania żadnych konkretnych treści przez określony czas. 

 

  1. Zastrzeżenie dotyczące porad medycznych

Nasze Usługi wspierają zdrowie psychiczne, duchowe i fizyczne, ale nie zastępują profesjonalnej porady medycznej, terapeutycznej, psychologicznej, fizjoterapeutycznej, treningowej, coachowej ani dietetycznej. Korzystanie z naszych treści odbywa się na własną odpowiedzialność użytkownika. Nie ponosimy odpowiedzialności za decyzje dotyczące zdrowia, które są podejmowane wyłącznie na podstawie informacji dostarczonych w ramach Usług.

Przed przystąpieniem do naszych usług, Użytkownik powinien zasięgnąć porady lekarskiej, czy jego stan zdrowia pozwala na aktywność fizyczną, diety i porady związane z naszymi usługami i z naszym odpłatnym programem Happyme.

  1. Nasi eksperci

Od czasu do czasu współpracujemy z różnymi ekspertami, w zależności od treści, które tworzymy i promujemy. Profile tych ekspertów są dostępne na naszej witrynie internetowej. Zgadzasz się, że nasi eksperci są niezależnymi specjalistami, którzy nie podlegają naszym instrukcjom ani nadzorowi poza ich ograniczoną współpracą z nami w zakresie tworzenia i promocji treści wspierających nasze Usługi. Mimo że promujemy naszych ekspertów jako część naszych zasobów online i mobilnych, potwierdzasz, że nie popieramy ich usług oferowanych w ich niezależnych działaniach, ani nie gwarantujemy ich jakości. Jeśli zdecydujesz się na bezpośrednią współpracę z naszymi ekspertami poza Usługami, które świadczymy, przyjmujesz do wiadomości, że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za takie działania ani ich wyniki.

Nie ponosimy odpowiedzialności za treści przekazywane, odbierane i komunikowane za pośrednictwem wirtualnego chata dostępnego w aplikacji Happyme. Wirtualny Chat jest narzędziem wspierającym, jednak wszelkie informacje, opinie i sugestie tam udostępniane mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią specjalistycznych porad.

Możemy zastąpić naszych Ekspertów według własnego uznania, a korzystanie przez Ciebie z treści danego Eksperta, Twoje zainteresowanie nimi lub zaangażowanie w nie, nie nakłada na nas obowiązku utrzymywania danego Eksperta ani nie będzie w żaden sposób ograniczać naszej możliwości podejmowania decyzji dotyczących naszych Usług.

  1. Twoje konto i profil

Założenie i prowadzenie Konta w naszej witrynie, dedykowane jest Użytkownikom, którzy chcą skorzystać z naszych płatnych usług. Usługa prowadzenia Konta Użytkownika na naszej witrynie Internetowej dostępna jest po dokonaniu Rejestracji.

Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na naszej witrynie na etapie zakupu naszych płatnych usług.

Udany proces Rejestracji prowadzi do założenia Konta na naszej witrynie oraz w przypadku, gdy Rejestracja jest dokonywana na etapie zakupu naszych usług – na podanego maila przy rejestracji przyjdzie instrukcja dotycząca zalogowania się do naszej aplikacji Happyme.

Czas realizacji zamówienia naszych usług płatnych powinien nastąpić automatycznie po zarejestrowaniu się i płatności, poprzez wiadomość mailową na podany adres przy rejestracji. Jeśli natomiast w ciągu 24 godzin od zamówienia, użytkownicy nie otrzymają maila z dostępem do naszych płatnych usług – prosimy o kontakt mailowy. Uprzednio prosimy o dokładne sprawdzenie skrzynki mailowej (również foldery „inne” , „SPAM” ) Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze.

Użytkownik nie może posiadać na naszej witrynie więcej niż jednego Konta przypisanego do jednego adresu poczty elektronicznej. Użytkownikowi nie wolno korzystać z Kont innych Użytkowników oraz udostępniać innym osobom możliwości korzystania z Konta, w tym ujawniać hasła dostępu do Konta.

Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika w witrynie oraz na Aplikacji Happyme zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Użytkownika zarejestrowanego żądania usunięcia Konta na następujący adres poczty elektronicznej: pomoc@happyme.com.pl 

W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu, przepisów prawa lub dobrych obyczajów, Usługodawca może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym (usunąć Konto) lub zawiesić jej wykonywanie w ramach Konta.

Odpowiadasz za zachowanie poufności swojego hasła i danych konta oraz za wszystkie działania podejmowane w jego ramach. Twoje konto powinno być używane wyłącznie przez Ciebie i nie może być przekazywane innym osobom. W przypadku podejrzenia nieautoryzowanego dostępu do Twojego konta lub hasła, musisz niezwłocznie powiadomić Happyme. Dodatkowo, zobowiązany jesteś do podania prawdziwych, aktualnych i kompletnych informacji.

  1. Płatności i zwroty 

Według naszego uznania możemy zmienić cenę i charakter płatnej Usługi, ale jeśli już płacisz za tę Usługę, zawsze powiadomimy Cię o zmianie ceny. 

Aktualnie dostęp do programu HappyMe jest oparty na jednorazowej płatności, która obejmuje minimum roczny dostęp do kursu, materiałów wideo, ebooków oraz aplikacji mobilnej. Nie oferujemy obecnie subskrypcji, ale w przyszłości planujemy wprowadzenie modelu subskrypcyjnego.

W przypadku wprowadzenia subskrypcji, będzie ona odnawiana automatycznie pod koniec każdego okresu subskrypcyjnego, chyba że zostanie anulowana. Wszelkie opłaty będą jasno przedstawione przed rejestracją do płatnej Usługi.

Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za straty, które możesz ponieść, nie zmieniając lub anulując subskrypcję po tym, jak poinformowaliśmy Cię o wszelkich zmianach cen Usług.

Zgodnie z art. 37 ustawy Consumer Rights Act 2015, Użytkownik ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia, chyba że wyrazi zgodę na natychmiastowe dostarczenie treści cyfrowych lub rozpoczęcie świadczenia usługi.

Utrata prawa do odstąpienia od umowy:

Użytkownik wyraża zgodę na spełnienie przez Usługodawcę usługi płatnej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (tj. przed upływem 14 dni od dnia zawarcia umowy) i jednocześnie oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, że spełnienie płatnej usługi po wyrażeniu zgody powoduje utratę prawa do odstąpienia od umowy. 

Reklamacje:

Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów, w terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji na adres/e-mail usługodawcy.

  1. Oferty promocyjne i marketingowe

Możemy od czasu do czasu oferować oferty promocyjne, które mogą obejmować zniżki. Mogą one podlegać datą wygaśnięcia i mogą być stosowane wyłącznie do wybranych użytkowników Usługi. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania lub zakończenia promocji bez powiadomienia, jeśli według naszego wyłącznego uznania uznamy, że użytkownik nie działa w dobrej wierze w odniesieniu do warunków promocji.

  1. Nasze prawa własności

Usługi i aplikacja Happyme zawierają loga, oprogramowanie, kod komputerowy, obrazy, pliki audio, filmy, tekst, ikony, grafiki, informacje i inne treści (łącznie „ Treść Happyme ”). Cała Treść Happyme oraz sposób jej składania, gromadzenia i układania są własnością Happyme i jej licencjodawców i są chronione prawami autorskimi, znakami towarowymi i innymi prawami własności i prawami własności intelektualnej.

Happyme udziela Ci ograniczonej, osobistej, niezbywalnej, niepodlegającej sublicencjonowaniu, ogólnoświatowej i niewyłącznej licencji na korzystanie z Aplikacji Happyme, witryny Happyme i wszystkich dostępnych treści w ramach Happyme wyłącznie w celu otrzymywania Usług i wyłącznie zgodnie z niniejszymi warunkami korzystania oraz wszelkimi zasadami lub politykami stosowanymi przez dowolnego dostawcę sklepu z aplikacjami, z którego witryny pobrałeś Aplikacje Happyme. Ta licencja jest odwołalna w dowolnym momencie bez powiadomienia i z podaniem przyczyny lub bez niej.

Nie wolno Ci (ani zezwalać żadnej osobie trzeciej na to), z wyjątkiem przypadków wyraźnie dozwolonych na mocy obowiązującego prawa, kopiować, modyfikować, tworzyć prac pochodnych, dokonywać inżynierii wstecznej, dezasemblować ani w inny sposób podejmować prób odkrycia kodu źródłowego w Aplikacji powiązanej lub Treści powiązanej.

Nie wolno Ci sprzedawać, wynajmować, dzierżawić, pożyczać, redystrybuować, cedować, udzielać sublicencji, ponownie publikować, udzielać zabezpieczenia ani w inny sposób przenosić jakichkolwiek praw do Aplikacji Happyme, witryny Happyme i wszelkich treści Happyme, w całości lub w części. Musisz zachować wszystkie informacje o prawach autorskich i/lub innych prawach własności intelektualnej lub znaki wodne zawarte w treściach Happyme.

Żadne z postanowień niniejszych warunków nie udziela licencji na korzystanie z jakichkolwiek znaków towarowych Happyme lub znaków towarowych osób trzecich w treściach Happyme. Rozumiesz i zgadzasz się, że w wyniku korzystania z Usługi nie uzyskasz żadnych praw, tytułów ani udziałów w lub do treści, witryny i aplikacji Happyme.

  1. Dopuszczalne użycie

Zabrania się zamieszczania lub przesyłania za pomocą Usług jakichkolwiek materiałów:

(a) które są groźne, zniesławiające, obsceniczne, nieprzyzwoite, podżegające, obraźliwe, pornograficzne, obelżywe, mogące podżegać do nienawiści rasowej, dyskryminujące, groźne, skandaliczne, podżegające, bluźniercze, naruszające zaufanie, naruszające prywatność lub mogące powodować irytację lub niedogodności;

(b) na które nie uzyskałeś wszystkich niezbędnych licencji i/lub zgód;

(c) które stanowi lub zachęca do zachowań, które byłyby uważane za przestępstwo, powodowałyby odpowiedzialność cywilną lub w inny sposób byłyby sprzeczne z prawem lub naruszałyby prawa osób trzecich w dowolnym kraju na świecie;

(d) które są szkodliwe pod względem technicznym (w tym, bez ograniczeń, wirusy komputerowe, bomby logiczne, konie trojańskie, robaki, szkodliwe komponenty, uszkodzone dane lub inne złośliwe oprogramowanie lub szkodliwe dane);

(e) zawiera lub ujawnia dane osobowe innej osoby bez jej pisemnej zgody;

(f) lub gromadzi bądź żąda od innej osoby danych osobowych lub Wkładu w celach komercyjnych lub niezgodnych z prawem.

Happyme ma prawo usunąć ze swoich Usług wszelkie materiały, które zostały opublikowane lub przesłane za pośrednictwem Usług z naruszeniem niniejszych warunków lub z jakiegokolwiek innego powodu.

Nie wolno ci:

(a) używać Usług lub jakiejkolwiek Treści Powiązanej w sposób niezgodny z prawem;

(b) niewłaściwie wykorzystywać Usługi (w tym, bez ograniczeń, poprzez hakowanie lub wstawianie złośliwego kodu);

(c) naruszać naszych praw własności intelektualnej lub praw własności intelektualnej osób trzecich w związku z korzystaniem z Usług lub Połączonych Treści;

(d) używać Usług do przesyłania łańcuszków, niechcianej poczty lub spamu;

(e) wykorzystywać Usług w celu nękania, znęcania się lub wyrządzania krzywdy innej osobie;

(f) podejmować żadnych działań, które według naszego wyłącznego uznania powodują nieuzasadnione lub nieproporcjonalnie duże obciążenie naszych serwerów lub innej infrastruktury; lub

(g) korzystać z Usług w sposób, który może spowodować lub może spowodować przerwanie, uszkodzenie lub pogorszenie dostępu do Usług lub korzystania z nich w jakikolwiek sposób.

  1. Zakończenie świadczenia usług

Możemy zakończyć Twój dostęp i korzystanie z Usług (lub dowolnych z nich) oraz niniejszych warunków według naszego uznania, jeśli będziemy mieli uzasadnione powody sądzić, że naruszyłeś te warunki. W takich okolicznościach nie masz prawa do zwrotu żadnych kwot, które mogłeś nam zapłacić za Usługi. Możemy modyfikować lub zaprzestać, tymczasowo lub na stałe, Usług (lub dowolnej ich części) według naszego uznania. Powiadomimy Cię o takiej modyfikacji lub zaprzestaniu, jeśli będzie to możliwe. Zgadzasz się, że Happyme nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Ciebie ani żadnej osoby trzeciej za jakąkolwiek modyfikację lub zaprzestanie Usług.

Możesz zaprzestać korzystania z Usług (lub ich dowolnej części) w dowolnym momencie.

W przypadku rozwiązania niniejszych warunków z jakiegokolwiek powodu:

(a) wszelkie prawa przyznane Tobie na mocy niniejszych warunków wygasną;

(b) nie będziesz już mieć dostępu do żadnych Usług;

(c) musisz natychmiast zaprzestać wszelkich działań autoryzowanych na mocy niniejszych warunków; i musisz natychmiast usunąć lub odinstalować Sparowaną Aplikację ze swoich urządzeń.

  1. Linki do i z innych aplikacji i witryn internetowych

Wszelkie linki do ankiet, treści, aplikacji lub stron internetowych stron trzecich są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Nie sprawdziliśmy wszystkich tych linków stron trzecich i nie kontrolujemy ani nie ponosimy odpowiedzialności za te linki stron trzecich ani ich treść lub dostępność. Nie popieramy ich ani nie składamy żadnych oświadczeń na ich temat, ani żadnych materiałów tam znalezionych, ani żadnych wyników, które można uzyskać z ich używania. Jeśli zdecydujesz się uzyskać dostęp do którejkolwiek z aplikacji/stron internetowych stron trzecich połączonych z naszymi Usługami, robisz to całkowicie na własne ryzyko.

  1. Odszkodowanie

Zgadzasz się chronić i zabezpieczyć Happyme, jego podmioty stowarzyszone oraz ich urzędników, dyrektorów, agentów i pracowników przed wszelkimi stratami, szkodami, kosztami, wydatkami (w tym uzasadnionymi honorariami adwokackimi) lub inną odpowiedzialnością wynikającą z roszczeń, żądań, zarzutów lub postępowań wszczętych przez osoby trzecie z powodu lub w związku z naruszeniem przez Ciebie któregokolwiek z niniejszych warunków lub obowiązującego prawa; niewłaściwym wykorzystaniem Usług; Wkładami, które dostarczasz lub publikujesz; naruszeniem przez Ciebie praw własności intelektualnej lub innych praw osób trzecich; i/lub niedostarczeniem przez Ciebie dokładnych, aktualnych informacji.

  1. Zastrzeżenia

Usługi są świadczone „tak jak są”, bez żadnych warunków, gwarancji ani innych postanowień jakiegokolwiek rodzaju (poza tymi wymaganymi przez obowiązujące prawo i których nie można wykluczyć umową) i są używane przez Ciebie na Twoje własne ryzyko. W związku z tym, w maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo, zapewniamy Ci Usługi na podstawie wyłączenia wszelkich oświadczeń, gwarancji, warunków i innych postanowień, które, gdyby nie te postanowienia, mogłyby mieć zastosowanie w odniesieniu do Usług.

  1. Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności

Nie ponosimy odpowiedzialności za: 

(a) jakiekolwiek straty ekonomiczne (w tym, bez ograniczeń, utratę dochodów, zysków, kontraktów, danych, działalności, przewidywanych oszczędności lub kosztów usług zastępczych);

(b) jakakolwiek utrata dobrego imienia lub reputacji; lub

(c) jakiekolwiek straty szczególne, pośrednie lub wynikowe,

(d) w każdym przypadku, niezależnie od tego, czy straty takie były przez nas brane pod uwagę w dniu akceptacji niniejszych warunków.

Z zastrzeżeniem powyższego, nasza łączna odpowiedzialność w stosunku do Ciebie w związku ze wszystkimi zdarzeniami lub serią powiązanych zdarzeń mających miejsce na mocy niniejszych warunków (oraz bez względu na to, czy odpowiedzialność wynika z naruszenia umowy, zaniedbania lub z jakiegokolwiek innego powodu) będzie ograniczona do całkowitej kwoty, jaką zapłaciłeś za Usługi w okresie sześciu miesięcy bezpośrednio poprzedzających datę pierwszego zdarzenia rzekomo powodującego odpowiedzialność.

  1. Postanowienia mające zastosowanie do rozstrzygania wszelkich sporów

Poniższe postanowienia stosuje się do rozstrzygania wszystkich Sporów, w najszerszym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, niezależnie od tego, czy Spory są rozstrzygane w drodze arbitrażu, sądu czy innego rodzaju formalnego postępowania rozstrzygającego spory:

(a) Ograniczenie czasowe: Każdy spór ulega przedawnieniu, chyba że strona wnosząca spór rozpocznie formalne postępowanie w sprawie rozstrzygnięcia sporu w ciągu jednego (1) roku od momentu, w którym podstawa takiego sporu stała się znana lub powinna była stać się znana stronie wnoszącej spór, pod warunkiem jednak, że okres jednego roku uznaje się za zawieszony podczas wszelkich nieformalnych rozmów ugodowych po otrzymaniu przez którąkolwiek ze stron zawiadomienia o sporze. Zawiadomienie o sporze musi zawierać: imię i nazwisko osoby wnoszącej spór oraz preferowane dane kontaktowe tej osoby, krótki opis sporu oraz żądaną ulgę. 

(b) BRAK POWODÓW LUB POSTĘPOWAŃ GRUPOWYCH LUB REPREZENTACYJNYCH: W PEŁNYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ OBOWIĄZUJĄCE PRAWO, TY I SPÓŁKA ZGADZACIE SIĘ, ŻE KAŻDA ZE STRON MOŻE WNOSIĆ SPORY PRZECIWKO DRUGIEJ TYLKO WE WŁASNYM CHARAKTERZE INDYWIDUALNYM, A NIE JAKO POWÓD LUB CZŁONEK GRUPY W JAKIMKOLWIEK DOMNIEMANYM POSTĘPOWANIU GRUPOWYM LUB REPREZENTACYJNYM. 

(c) Brak konsolidacji: Ty i Spółka uznajecie i zgadzacie się, że w najszerszym zakresie dozwolonym przez prawo, każda ze stron zrzeka się prawa do uczestnictwa w postępowaniu połączonym.

JEŚLI NIE ZGADZASZ SIĘ Z WARUNKAMI, W TYM ZRZECZENIEM SIĘ PRAWA DO POZWÓW ZBIOROWYCH, NIE UZYSKUJ DOSTĘPU ANI NIE KORZYSTAJ Z NASZYCH USŁUG. W PEŁNYM ZAKRESIE DOZWOLONYM PRZEZ OBOWIĄZUJĄCE PRAWO, TY I FIRMA BEZWARUNKOWO ZRZEKACIE SIĘ WSZELKICH PRAW DO PROCESU Z UDZIAŁEM ŁAWY PRZYSIĘGŁYCH.

  1. Ogólne

Niniejsze warunki i relacje między Użytkownikiem a Happyme będą regulowane przez prawo Anglii bez względu na jakiekolwiek przepisy kolizyjne jakiejkolwiek jurysdykcji. Zarówno Użytkownik, jak i Happyme zgadzają się poddać wyłącznej jurysdykcji sądów angielskich, z wyjątkiem tego, że Happyme może ubiegać się o nakaz sądowy w dowolnej jurysdykcji w celu wyegzekwowania swoich praw na mocy niniejszych warunków.

Nie będziemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek z naszych zobowiązań wynikających z niniejszych warunków, które są spowodowane jakimkolwiek działaniem lub zdarzeniem pozostającym poza naszą uzasadnioną kontrolą, w tym awarią publicznych lub prywatnych sieci telekomunikacyjnych („Zdarzenie poza naszą kontrolą”). Jeśli nastąpi Zdarzenie poza naszą kontrolą, które wpłynie na wykonanie naszych zobowiązań wynikających z niniejszych warunków użytkowania:

nasze zobowiązania wynikające z niniejszych warunków zostaną zawieszone na czas trwania Wydarzenia Poza Naszą Kontrolą; 

Dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie, dzięki któremu nasze zobowiązania wynikające z niniejszych warunków będą mogły zostać wypełnione pomimo Wydarzenia Pozostającego Poza Naszą Kontrolą.

Żadna inna osoba niż Użytkownik i Happyme nie będzie miała żadnych praw na mocy niniejszych warunków w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Usług. Możemy przenieść nasze prawa i obowiązki na mocy niniejszych warunków na inną organizację, ale nie będzie to miało wpływu na Twoje prawa ani nasze obowiązki na mocy niniejszych warunków. Ty możesz przenieść swoje prawa lub obowiązki na mocy niniejszych warunków tylko wtedy, gdy wyrazimy na to zgodę na piśmie.

Jakiekolwiek zaniechanie lub opóźnienie ze strony Happyme w wykonywaniu lub egzekwowaniu jakiegokolwiek prawa lub postanowienia warunków nie stanowi zrzeczenia się tego prawa lub postanowienia. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie warunków zostanie uznane przez sąd właściwej jurysdykcji za nieważne, strony mimo to zgadzają się, że sąd powinien podjąć wysiłki w celu realizacji intencji stron odzwierciedlonych w postanowieniu, a pozostałe postanowienia warunków pozostaną w pełnej mocy i będą obowiązywać.

Zgadzasz się, że niniejsze warunki stanowią całość porozumienia między Tobą a Happyme w odniesieniu do Twojej relacji z Happyme. Niniejsze warunki zastępują wszelkie wcześniejsze umowy między Tobą a Happyme, w tym wszelkie wcześniejsze wersje niniejszych warunków.

  1. Kontakt

Wszelkie pytania, uwagi i prośby dotyczące naszego regulaminu są mile widziane i należy je przesyłać na adres kontakt@happyme.com.pl